Qui Som?

Millorar l’atenció, millorar la qualitat de vida i cercar la felicitat dels nens.

La Fundació Montserrat Gabarró es va crear el juny del 2014 amb l’objectiu d’ajudar l’Escola d’Educació Especial Fàsia, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat, amb una antiguitat de quasi cinquanta anys.
El primer objectiu de l’Escola Fàsia és integrar els nens dins la societat i per això adapta el currículum escolar de cadascún d’ells, tenint en compte de potenciar les seves aptituds més ben conservades.
Aquesta escola, s’ha convertit amb la seva antiguitat i la bona imatge en un referent de Barcelona, gràcies a la gran tasca del personal educatiu altament qualificat. En l’actualitat sobrepassa la seva capacitat en el nombre d’alumnes, a causa de la gran demanda que té. Per això no pot créixer més i urgeix una nova ubicació.
És per això, que des de la Fundació recaptem diners per ajudar a cobrir les necessitats de l’escola. El projecte més interessant actual és aconseguir un nou edifici que pugui reunir els nens d’ambdues escoles.
No per això deixem de banda altres col·lectius.

Dóna’ns un cop de mà!

El teu granet de sorra.