Qui Som?

Millorar l’atenció, millorar la qualitat de vida

La Fundació Montserrat Gabarró es va crear el juny del 2014 amb l’objectiu d’ajudar l’Escola d’Educació Especial Fasia, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat de més de 40 anys.

El primer ojbectiu ha estat l’Escola Especial d’Educació Social, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat de més de 40 anys.

Aquesta escola, s’ha convertit en la seva antiguitat i amb la seva bona imatge gràcies a la gran tasca d’educació que s’integrava en un terme. Cada més, sobrepassant la seva capacitat en el nombre d’alumnes, no heu de recórrer a les subvencions amb retard.

És per això, que des de la Fundació volem recaptar fons per ajudar-vos a cobrir les preferències del dia a l’escola, encara que sigui possible amb el projecte més interessant que tinguem entre mans; aconseguir un nou edifici dels seus fills i filles.

No per això deixem de banda altres col·lectius.

Dóna’ns un cop de mà!

El teu granet de sorra.