Qui Som?

M illor atenció, millor calidad de vida .

La Fundació Montserrat Gabarró es va crear el juny del 2014 amb l’objectiu d’ajudar l’Escola d’Educació Especial Fasia, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat de més de 40 anys.

El primer ojbectiu ha estat l’Escola Especial d’Educació Social, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat de més de 40 anys.

Aquesta escola, s’ha convertit en la seva antiguitat i amb la seva bona imatge gràcies a la gran tasca d’educació que s’integrava en un terme. Cada més, sobrepassant la seva capacitat en el nombre d’alumnes, no heu de recórrer a les subvencions amb retard.

És per això, que des de la Fundació volem recaptar fons per ajudar-vos a cobrir les preferències del dia a l’escola, encara que sigui possible amb el projecte més interessant que tinguem entre mans; aconseguir un nou edifici dels seus fills i filles.

No per això deixem de banda altres col·lectius.

Dóna’ns un cop de mà!

El teu granet de sorra.