Qui Som?

Millor atenció, millor qualitat de vida.

La Fundació Montserrat Gabarró va ser creada el juny del 2014 amb l’objectiu d’ajudar l’Escola d’Educació Especial Fasia, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat des de fa més de 40 anys.

El primer ojbectiu ha estat estat l’escola d’Educació Especial Fàsia, una entitat dedicada als nens i nenes amb discapacitat des de fa més de 40 anys.

Aquesta escola, tot i la seva antiguitat i la seva bona imatge gràcies a la gran tasca educadora i integradora que duu a terme, ha rebut molt poc suport extern. Cada any més, sobrepassen la seva capacitat en nombre d’alumnes, pateixen falta de recursos i reben les subvencions amb retard.

És per això, que des de la Fundació volem recaptar fons per ajudar a cobrir les despeses del dia a dia d’aquesta escola i alhora, fer possible el més gran i interessant projecte que ara tenim entre mans; aconseguir un nou edifici pels seus nens i nenes.

No per això deixem de banda altres col·lectius.

Dóna’ns un cop de mà!

El teu granet de sorra.